Interjú Ruby Saw írónővel

A mostani interjúban, több könyves írónővel ismerkedhettek meg. Alig két éve kezdett komolyabban foglalkozni az írással, de már öt megjelent könyve van, és legalább ennyi terve a jövőre. 

Ruby Saw írónőt faggattam.

82030790_1331939536978770_350695946713038848_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

5d4ef51ca31ebbbf317e6bb5a217262e.png

Nagyon sokan ismerik már a könyveidet, hiszen kialakult olvasótáborod van. Mesélj picit magadról, azoknak, akik még nem találkozhattak a neveddel!

A nevem Melinda, de a legtöbben Ruby Saw-ként ismernek. Szeretem elmesélni azokat a történeteket, amik megszületnek a fejemben. 30 éves vagyok, kos csillagjegyű, a kínai csillagjegyem ló. Férjnél vagyok, van egy cicám: Mia hercegnő. Idén előtérbe kerül nálunk a babaprojekt, aminek izgatottan állok elébe.
Ha nem dolgozom éppen, akkor szeretek vásárolni, fényképezni, olvasni és főzni is, de legfőképpen írni.
Közvetlen, vicces személyiség vagyok, és úgy gondolom, hogy elég reális is. A szókimondó, őszinte ember vagyok. Spirituális beállítottságú, történelem kedvelő és nyughatatlan "projektmérnök".

Mióta írsz?

Általános iskolában kezdtem firkálni. Azért mondom, hogy firkálni, mert azok tényleg firkálmányok voltak. Aztán pár év múlva ez eltűnt az életemből. 2013-ban jött egy nagy hullám, azóta pedig nincs megállás. 

Vannak, akik évente egy könyvvel tudnak megjelenni, neked 2 év alatt 5 könyved is megjelent az olvasók nagy örömére. Mikor van időd írni? Mennyi idő alatt készül el egy könyved?

Az, hogy mikor van időm írni, relatív. Ha egyszer beleesek a sztoriba, akkor egyhuzamban írok. Gépen, telefonon, bárhol.

Olyan három hónap alatt körülbelül. Amiket teljesen nulláról indítok. Amihez van piszkozat, hamarabb. Határidőhöz kötöm, így „kénytelen” vagyok nyomni, hogy minél hamarabb meglegyen, ami nem is baj, mert folyamatosan benne vagyok, és ezt szeretem.

81230026_620774678669287_5935373936664510464_n.png

Februárban újabb könyved érkezik. Mesélj róla, mitől lesz más, mint az eddigi könyveid?

Először is az időbeli elhelyezése miatt. Eddig mindig napjaink-beli történeteket írtam, ez az 1700-as évek környékén fog játszódni. Másrészt történelmi jelentőségű dolgokat is csempésztem bele, de nem ezeken van a hangsúly. 

Mennyire volt nehéz megírni, mi inspirált a történetben?

Megírni nem volt nehéz, mert egy kész tervem volt. 2015-ben kezdtem és 2017-ben fejeztem be. Így csak javítani kellett és árnyalni kicsit.

Egy videójáték inspirált, sőt ez egy fanfiction volt.

 

E-könyvben jelenik meg vagy nyomtatott formában is beszerezhető lesz?

Egyelőre csak e-könyvben, aztán bármi lehet.

 

Barátaid, családod hogyan fogadta az íróshoz való szenvedélyedet?

Mindenki meg volt lepve. Konkrétan édesapám ezt mondta: Te tudsz írni? :D Nem gondolta senki, hogy én a szabadidőmben szórakoztatom magam az irományaimmal.

 

Milyen terveid vannak további megjelenésre? Van esetleg következő történet, ami idén érkezik tőled? 

Idén még két könyvet szeretnék kiadni. Az egyik, és egy darabig az utolsó nyomtatott megjelenésem, A rezervátum titka, ami július elején fog érkezni. December végén pedig a Liv Jackson életei jön e-kiadványként. A történet a Pillangó-hatás és Az igazi komplex remake-je lesz.

Van további három tervem, plusz egy, de ezeket nem tudom hogy és mikor sikerül majd megvalósítani. Egyelőre majd csak a babavárásra és az anyaságra szeretnék fókuszálni.

Hamarosan folytatjuk az interjút az írónővel. Addig is, látogassatok el az oldalára, kövessétek őt és olvassatok bele hamarosan érkező könyvének a részleteibe a csoportjában

screenshot_20200116_181303.jpg

bd-bann2.jpg