Interjú Susannah Skiethen írónővel

Nemrég olvashattátok interjúnkat Emily Hart írónővel. Most van szerencsém újabb első könyves írónőt bemutatni nektek, akinek könyve szintén a Book Dreams Kiadónál fog megjelenni, Hogyan tovább? címmel. 

Ismerjétek meg Susannah Skiethen írónőt! 

5d4ef51ca31ebbbf317e6bb5a217262e.png

Kevesen ismerik még a neved, mit lehet tudni rólad? Mesélj picit magadról!  

Mindig is szerettem olvasni, főleg romantikus regényeket, amolyan rózsaszín lelkületű ember vagyok, így nem meglepő, hogy ebbe az irányba indultam el az írásban. A könyveken kívül nagyon szeretem a filmeket, azokban is a romantikus vígjáték kategória ami a szívemhez a legközelebb áll. Számomra nagyon fontos a család, tőlük kapom a legtöbb inspirációt, nemcsak az írásban, de az élet minden területén.

Miért a Susannah Skiethen írói nevet választottad?

Sokat gondolkodtam, mi lehetne a megfelelő név egy romantikus írónőnek. Arra is gondoltam, hogy saját néven írok, de mivel szeretném megőrizni inkognitómat, ezt el is vetettem. Bár nem teljesen, mert mégiscsak a saját nevemet takarja félig anagrammaként.

Mikor kezdtél el írni?

Már tizenéves korom óta nagyon szeretek olvasni, elsősorban romantikus könyveket. Akkoriban is vonzott az írás és írtam is néhány novellát, de komolyabban csak néhány évvel ezelőtt kezdtem foglalkozni vele. Más írói álnéven gyermekeknek megjelent már korábban verses-kifestő könyvem, amihez családom, gyermekeim adták a kellő ihletet. A gyermekeknek szóló könyvem megírásával egy időben, pár éve kezdtem bele első regényem megírásába, de már rögtön az elején egy érzelmi válság miatt abba  is hagytam.

Hogyan fogadta a családod/barátaid?

Nem sokan tudnak róla, a szűk családomon kívül egy-két személy. Őket őszintén meglepte a dolog, mivel igazán sosem hirdettem, hogy írói vénával rendelkeznék. Nem is szeretném nagy dobra verni, hogy ki az a Susannah Skiethen valójában, bár azok előtt, akik követik oldalamat, lehetséges, hogy nem marad sokáig rejtve. 

Mesélj picit nekünk az első könyvedről! Mire számíthatunk? 

A könyvem egy szerelmi történetet ír le, Hope és Will történetét. Az alap sztori egyszerű, mondhatni szinte hétköznapi, ami bármelyikünkkel megeshet, ezért valóságszerű. Azért persze bonyodalmaktól sem  mentes, hogy az olvasók ne unatkozzanak. Egy véletlen találkozás, amiből szenvedélyes szerelem születik, teli fordulattal. Arról szól, hogy találhat egymásra két szív, akik az életükben bekövetkezett csalódások és megpróbáltatások ellenére is megtanulnak újra bízni. Azt is megmutatja, hogy ha valamit el akarunk érni, azért küzdeni kell.

h_w.png

Hogyan született? Mennyire volt nehéz megírni? Mi az, ami inspirált benne?

A regényem alapötlete évekkel ezelőtt megszületett bennem, mégis kicsit más irányt vett az elképzelésemhez képest, hiszen írás közben kaptam a legtöbb ihletet, ami átformálta az eseményeket. Nehéz volt, az eleje, mivel már amikor belekezdtem, az életemben történt negatív események hatására abba is hagytam és nagyon sokáig nem tudtam írni. Most, évekkel később már úgy látom, nem véletlenül történt ez így akkor, ennek a regénynek most kellett megszületnie. A családom volt a legnagyobb inspiráció és persze a saját életem történései, tapasztalásai. Ezen kívül rengeteg romantikus regényt olvastam az elmúlt egy-két évben és teljesen véletlenül akadt a kezembe két magyar írónő könyve, az ő regényeik adták meg a végső lökést ahhoz, hogy végre befejezzem az első könyvemet.

Mikorra tervezted a kiadást? Papír vagy ebook formában lesz beszerezhető?

 Mindenképpen az év első hónapjaira tervezem a kiadást, mind nyomtatott, mind e-book formájában, bár az utóbbi, lehet előbb fog megjelenni. 

Mit remélsz, hogyan fogadják majd a könyvedet?

Remélem, hogy tetszeni fog a könyvem a jövőbeli olvasóimnak, izgatottan várom a megjelenést. Az biztos, hogy nagyon nagy örömöt fog okozni, ha az olvasóktól pozitív visszajelzéseket kapok majd a regénnyel kapcsolatban. Természetesen a negatív kritikát is értékelni fogom, hiszen abból is lehet építkezni a jövőre nézve. Ennek ellenére bízom abban, hogy a könyvem inkább szívélyes fogadtatásra talál.

Számíthatunk tőled következő könyvre is?

Ahogy a regényem alcíme is jelzi – Hogyan tovább? Együtt Veled I. -  ez egy sorozat első része.

Így most elárulhatom, hogy folyamatban van a második rész, ez azonban már nem Hope és Will történetének folytatása lesz, hanem az első részben megismert, egyik meghatározó szereplő szerelmi történetét fogja bemutatni. Az, hogy ki is ő, egyelőre titok. 

 

Hamarosan folytatjuk az interjút az írónővel. Addig is látogassatok el az oldalára, kövessétek őt és olvassatok bele hamarosan érkező könyvének a részleteibe! 

 69633108_101865294553045_2226629136372203520_o.jpg

bd-bann2.jpg